Strategie rozvoje cestovního ruchu vybraného regionu - Jihočeský kraj – Kateřina Francová
Kateřina Francová
Diplomová práce
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybraného regionu - Jihočeský kraj
The Strategy of Tourism Development in the chosen Region - South Bohemian Region
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na aktuální stav cestovního ruchu v Jihočeském kraji. Diplomová práce analyzuje dokument Strategie rozvoje cestovního ruchu v Jihočeském kraji na roky 2009 -- 2013. Dále se práce snaží zhodnotit předpoklady a možnosti cestovního ruchu v kraji a vyhodnotit dopady uplatňování dokumentu.Abstract:
This thesis is focused on the actual development of tourism in South Bohemian region. The document The Strategy of Tourism Development in South Bohemian region for the years 2009 -- 2013 is analysed in this thesis. This thesis also attempts to evaluate prerequisites and possibilities of tourism in South Bohemian region and also evaluate impacts of enforcing of the strategy document.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Josef Abrhám
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Koncepce a strategie rozvoje cestovního ruchu v ČR
Irena Papučová -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ -
Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru
Monika Konfrštová -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Jaroslav Škoda -
Návrh strategie rozvoje cestovního ruchu v Milovicích
Kristýna Štěrbová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová