Bc. Tereza Dušková

Bakalářská práce

Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko

The marketing strategy of tourism in region Kolín
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová strategie cestovního ruchu v regionu Kolín“ se zabývá navržením vhodného plánu pro podporu cestovního ruchu ve zvoleném regionu. První část obsahuje teoretický úvod do problematiky marketingu, cestovního ruchu a uvádí metodologické základy nutné pro zpracování marketingové strategie. V druhé části se práce věnuje podrobné analýze regionu, představení jednotlivých cílových …více
Abstract:
Bachelor thesis "Marketing strategy of tourism in the region Kolín" deals with designing a suitable plan for the promotion of tourism in the selected region. The first part contains a theoretical introduction to marketing, tourism and provides methodological basics necessary for a marketing strategy. In the second part, thesis analyse the region, showing the various target groups of visitors and identifies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní