Daniel VITOUŠ

Diplomová práce

Dvojjazyčné Rýmy jako Mnemotechnická Pomůcka

Bilingual Rhymes as a Mnemonic Tool for Vocabulary Learning
Abstract:
In the thesis the author attempts to explore Bilingual rhymes as a mnemonic tool for vocabulary learning. It wants to discover what place the Bilingual rhymes hold within the mnemonics system. The thesis aims to discover if the implementation of the Bilingual rhymes into the education helps the students to learn the key phrases presented within the Bilingual rhymes.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na užití dvojjazyčných rýmů, které poslouží k osvojení nových anglických slovíček a frází. Cílem práce je vyhodnocení role mnemotechnických pomůcek během výuky a průzkum možností, které dvojjazyčné rýmy nabízejí. Součástí práce je výzkum, který prokazuje míru úspěšnosti při použití rýmů u studentů různých věkových kategorií.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 12. 2010
  • Vedoucí: doc. Natalia Orlová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VITOUŠ, Daniel. Dvojjazyčné Rýmy jako Mnemotechnická Pomůcka. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk