Dvojjazyčné Rýmy jako Mnemotechnická Pomůcka – Daniel VITOUŠ
Daniel VITOUŠ
Diplomová práce
Dvojjazyčné Rýmy jako Mnemotechnická Pomůcka
Bilingual Rhymes as a Mnemonic Tool for Vocabulary Learning
Abstract:
In the thesis the author attempts to explore Bilingual rhymes as a mnemonic tool for vocabulary learning. It wants to discover what place the Bilingual rhymes hold within the mnemonics system. The thesis aims to discover if the implementation of the Bilingual rhymes into the education helps the students to learn the key phrases presented within the Bilingual rhymes.Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na užití dvojjazyčných rýmů, které poslouží k osvojení nových anglických slovíček a frází. Cílem práce je vyhodnocení role mnemotechnických pomůcek během výuky a průzkum možností, které dvojjazyčné rýmy nabízejí. Součástí práce je výzkum, který prokazuje míru úspěšnosti při použití rýmů u studentů různých věkových kategorií.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 12. 2010
- Vedoucí: doc. Natalia Orlová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VITOUŠ, Daniel. Dvojjazyčné Rýmy jako Mnemotechnická Pomůcka. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Vocabulary through Literature - Lexis in the Graded Reader
Iva Musilová -
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský -
On the Lexis in American TV Series
Veronika Malíková -
L1 Interference in the Lexis of Czech Learners of English
Halina Plíhalová -
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
Tereza Koblihová -
A sociolinguistic study of the New York City English and its lexis
Karolína DVOŘÁKOVÁ -
Semantic fields of differing British and American Lexis
Veronika KADLECOVÁ -
Structure, style and lexis of company annual reports
Jana Borovičková