Ezra Anthony Howard, B.A., M.Ed.

Disertační práce

Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry

Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Anotace:
Současný výzkum vývoje učitelů profesionální učení a profesionální identita je žalostně pro velkou část učitelů angličtiny nedostatečně rozvinutý jako cizí jazyk. Kam se zaměřuje předchozí výzkum s tradičně vyškolenými učiteli, tento projekt spolupracuje učitelé vyškolení, certifikovaní a pracující v paralelním systému soukromého, decentralizovaného a převážně neregulovaného jazyka školy v průmyslu …více
Abstract:
The contemporary research on the development of teachers’ professional learning and professional identity is woefully underdeveloped for a large section of those in Teaching English as a Foreign Language. Where previous research focuses on traditionally trained teachers, this project works with teachers trained, certified, and working in a parallel system of private, decentralized and largely unregulated …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
  • Vedoucí: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., prof. Ana Sofia Pinho
  • Oponent: Ph.D. Luís Alexandre da Fonseca Tinoca, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta