Význam vnitropodnikové komunikace pro řízení ve sledované organizaci – Bc. Zuzana Tomová
Bc. Zuzana Tomová
Diplomová práce
Význam vnitropodnikové komunikace pro řízení ve sledované organizaci
The Importance of Internal Communication in a Selected Organization
Anotace:
Předkládaná diplomová práce pojednává o interní komunikaci ve zvoleném podniku. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy management, komunikace, komunikační proces, interpersonální komunikace, komunikační dovednosti, interní komunikace, bariéry komunikace, efektivní komunikace, komunikační audit, zdokonalení komunikace. Vlastní část práce je založena na analýze komunikace v České televizi. Analýza …víceAbstract:
The present diploma thesis deals with the internal communication in a selected company. The theoretical part of the thesis describes terms management, communication, communication process, interpersonal communication, communication skills, internal communication, barriers communication, effective communication, communication audit, methods of communications improvement. Practical part of the work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.
Tomáš Knejp -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Maršíčková -
Vliv rodinného a pracovního prostředí na kvalitu komunikace
Nikola Chládková -
Návrh marketingové komunikace pro módního designéra
Dat Vu Thanh -
Návrh marketingové komunikace pro vybranou firmu
Lucie Zatloukalová -
Marketingová komunikace Zrno zrnko
Adam Pastorek -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Igor Botlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva