BcA. Michaela Žůrková
Bachelor's thesis
Situační analýza Muzea hraček Lednice
Situational Analysis of the Lednice Toy Museum
Abstract:
Bakalářská práce „Situační analýza Muzea hraček Lednice“ pojednává o zpracování situační analýzy malého živnostenského podniku Muzeum hraček nacházejícím se v obci Lednice. Cílem práce je zhodnotit dosavadní fungování podniku a vytvořit doporučení pro budoucí podnikovou strategii. Práce se věnuje vnitřní a vnější analýze podniku v oblasti marketingového mixu, spolupráce a konkurence a dále pak zpracování …moreAbstract:
Bachelor's thesis "The Situational Analysis of the Lednice Toy Museum" deals with the situational analysis of a small licensed company Toy Museum located in Lednice. The main task of the thesis is to evaluate how the company works and to create recommendations for its future business strategy. The thesis includes internal and external analysis of the company in the following fields - marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2016
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/t891d/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Reader: MgA. Lucie Abou
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/t891d/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreBachelor programme / field:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on production management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová