Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí – Bc. Barbora KOPIŠŤOVÁ
Bc. Barbora KOPIŠŤOVÁ
Diplomová práce
Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí
The use of neuro-developmental stimulation in the school environment
Anotace:
Tato diplomová práce je ve své první části teoretickým shrnutím aktuálních poznatků a informací o problematice vývojové dysfázie a přetrvávajících primárních a přechodných reflexů, kterou je možné řešit pomocí neurovývojové terapie/stimulace. V práci je popsána etiologie, epidemiologie, symptomatologie a komorbidyty, diagnostika vývojové dysfázie, dále také možné přístupy k takovému žákovi ve školním …víceAbstract:
In its first part, this diploma thesis is a theoretical summary of current knowledge and information about the problematic development of dysphasia and permanent primary and transient reflexes, which can be solved using neurodevelopmental therapy/stimulation. The work describes the etiology, epidemiology, symptomatology and comorbidities, diagnosis of developmental dysphasia, as well as possible approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radka Hájková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPIŠŤOVÁ, Barbora. Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí . Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Materiály k diagnostice narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Kateřina Křižanová -
Specifika komunikační schopnosti žáků s mozkovou obrnou
Veronika Klvačová -
Využití vybraných mobilních aplikací jako prevence narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Eliška Kudrnová -
Komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Gabriela Martincová -
Životní dráha ženy s mentálním postižením se zřetelem ke komunikační schopnosti
Martina Řezníčková -
Komunikační schopnosti dětí s mozkovou obrnou
Michaela Vachová -
Vliv neurovývojové terapie na dítě s narušenou komunikační schopností
Jana MIRONOVA TABACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva