Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování – Bc. Lucie Želenská, DiS.
Bc. Lucie Želenská, DiS.
Master's thesis
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Influencers as a Reference Group and Their Impact on Consumer Behavior
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje influencerům jakožto referenční skupině a jejímu vlivu na spotřební chování. Teoretická část se zaměřuje na charakterizaci sociální organizace a struktury naší společnosti a vliv referenčních skupin na lidské spotřební chování. Podstatnou součástí je zde vymezení role influencera a jeho pojetí v sociologii a marketingu. Práce dále rozebírá podstatu a roli influencera …moreAbstract:
This master’s thesis focuses on influencers as a reference group and its influence on consumer behavior. The theoretical part covers the characterization of social organization and structure of our society and the influence of reference groups on our consumer behavior. An essential part of this thesis is the definition of the role of the influencer and its concept in sociology and marketing. The work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bf431/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Denisa Novotná -
Spotřební chování vybrané skupiny mládeže
Jan Čadil -
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Eva Fialová -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková