Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování – Bc. Lucie Želenská, DiS.
Bc. Lucie Želenská, DiS.
Diplomová práce
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Influencers as a Reference Group and Their Impact on Consumer Behavior
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje influencerům jakožto referenční skupině a jejímu vlivu na spotřební chování. Teoretická část se zaměřuje na charakterizaci sociální organizace a struktury naší společnosti a vliv referenčních skupin na lidské spotřební chování. Podstatnou součástí je zde vymezení role influencera a jeho pojetí v sociologii a marketingu. Práce dále rozebírá podstatu a roli influencera …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on influencers as a reference group and its influence on consumer behavior. The theoretical part covers the characterization of social organization and structure of our society and the influence of reference groups on our consumer behavior. An essential part of this thesis is the definition of the role of the influencer and its concept in sociology and marketing. The work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bf431/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Denisa Novotná -
Spotřební chování vybrané skupiny mládeže
Jan Čadil -
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Eva Fialová -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková