Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials – Luis Perez Montesa
Luis Perez Montesa
Master's thesis
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
Anotácia:
Conducts a deep research of the online and smartphone consumer behaviour with a focus on the Spanish Millennials. The main goal of the thesis is to identify a different online and smartphone pattern among Millennials in Spain, compared to the general population. At the same time, obtaining valuable and insightful information about the Spanish Millennials consumer behaviour and trends is another goal …viacAbstract:
Conducts a deep research of the online and smartphone consumer behaviour with a focus on the Spanish Millennials. The main goal of the thesis is to identify a different online and smartphone pattern among Millennials in Spain, compared to the general population. At the same time, obtaining valuable and insightful information about the Spanish Millennials consumer behaviour and trends is another goal …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49591
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Judgmental Biases and Consumer Behaviour in Smartphone Selection
Valiantsin Hlekau -
The Advancement of Technology and its Impact on Consumer Behaviour
James Flottow -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza