Aneta Skočovská
Bakalářská práce
Management stížností
Complaints Management
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu management stížností. Jejím cílem je analyzovat proces managementu stížností v hotelových zařízeních a skutečné dodržování předepsaných postupů v praxi. V první části je charakterizována stížnosti a její význam pro podnik, dále jsou vymezeny faktory ovlivňující vznik stížnosti zákazníka. Následně je definován management stížností a popsán jeho proces. V druhé …víceAbstract:
The Bachelor’s Dissertation deals with an issue of complaints management. The aim of this Bachelor’s Dissertation is to analyse complaint management process in hotels and actual complaint handling procedures compliance. In the first part, characteristics of complaint and its significance for the company along with factors affecting appearance of customer’s complaint are introduced, followed by definition …víceKlíčová slova
management proces spokojenost stížnost zákazník complaint customer process satisfaction
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15081/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko