Využití artefiletiky na Střední škole zahradnické – Ludmila ROHLENOVÁ, DiS.
Ludmila ROHLENOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Využití artefiletiky na Střední škole zahradnické
Using Artefiletics at the Secondary School of Horticulture.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá artefiletikou, která představuje jednu z možných metod dosahování cílů ve výtvarné práci na Střední škole zahradnické v Litomyšli. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky artefiletiky, které jsou následně využity v druhé, a to hlavní, praktické části. Tato část se zabývá záznamem a výkladem metodické řady na jednotné téma.Abstract:
The aim of the thesis is to deal with the ?artephletics? which is one of the possible methods how to reach certain goals during art lessons at the Secondary school in Litomyšl. The first part of the thesis is focused on the theoretical findings of this method which are subsequently used in the second , it means in the main and practical part of the work.This part deals with the significance and presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROHLENOVÁ, Ludmila. Využití artefiletiky na Střední škole zahradnické. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Arteterapie
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů
Petr Soják -
Možnosti rozvoje sociální kompetence z pohledu studentů
Kristýna Hojačová -
Artefiletika - prožitek, zážitek, hra u dětí s specifickými poruchami chování
Vendula KUCHAŘOVÁ -
Artefiletika jako seberozvojová volnočasová aktivita
Lucie Nebeská