Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders – Adriána Nezvalová
Adriána Nezvalová
Bachelor's thesis
Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders
Efficiency of Marketing Communications of The Camp Leaders Program
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá efektivitou komunikačných nástrojov využívaných pri propagácii Work &Travel programu Camp Leaders. Práca skúma povedomie cieľovej sku-piny o programe a spôsobe, akým sa o ňom dozvedá. Rovnakým spôsobom preveruje aj povedomie o konkurencii. Ďalej zisťuje cieľovou skupinou najčastejšie využívané komuni-kačné kanály.Abstract:
This bachelor thesis deals with the efficiency of the communication tools used in the pro-motion of the Work & Travel program Camp Leaders. The thesis examines the awareness of the target group of the program and the way it learns about program's existence. It also scrutinize the awareness of the competition in the same way and explores the most frequen-tly used communication channels of the target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEZVALOVÁ, Adriána. \textit{Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/750x1a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nezvalová, Adriána. Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
Barbora Piatková -
Analýza marketingovej komunikácie vo vybranej banke
Daniela Bartková -
Program Work and travel jako možnost neformálního a informálního učení
Leona Michalcová -
Komparace agentur poskytujících program Work and Travel USA a jeho vlivů na cestovní ruch
Aneta Basařová -
Program Work and Travel USA
Dominika Mlýnková -
Výběrový proces Work & Travel programu společnosti Southwestern Advantage a návrhy k jeho zefektivnění
Jan Falešník -
Analýza nabídky vybraných agentur poskytujících program Work and Travel pro studenty do 28 let
Kristýna Dekastellová -
Využívání služeb Couchsurfingu při kulturně výměnném programu Work and Travel USA
Jakub Otáhal