Bc. Jan Klusoň
Diplomová práce
Employer branding na generaci Y
Employer Branding for Generation Y
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je zjištění vlivu Employer Brandingu na generaci Y a zdali existuje univerzální návod na tvorbu takovéto efektivní komunikace, která bude cílená na danou generaci. Mileniálové se liší od předchozích generací a komunikace na ně je velmi specifická. V úvodu se práce zaměřuje především na definování generace Y, jejich uvažo-vání, jak se liší od předchozích generací, jaký komunikační …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to determine the impact of Employer Branding on Genera-tion Y and whether there is a universal guide to creating such effective communication that will be targeted to this generation. Millennials are different from previous generations, and communication is very specific to them. In the introduction, the thesis focuses primarily on defining the Generation Y, their consideration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klusoň, Jan. Employer branding na generaci Y. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná -
Employer branding vybraných vinařských podniků
Tereza Koutná -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Sociální sítě jako nástroj Employer Brandingu u studentů vysokých škol
Tereza LAJPOLDOVÁ -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Tvorba a evaluace EVP na téma Potravní specialisté v Zoo Liberec
Aleš Kočí