Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana – Pavel Vávra
Pavel Vávra
Bachelor's thesis
Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana
Virtual Systems in Television Production from a Cameraman's Point of View
Anotácia:
Touto bakalářskou prací chci z pohledu kameramana vysvětlit základní principy pro využití virtuálních systémů pro rozšířenou realitu v televizní produkci. V první části práce popisuji teoretické principy fungování virtualizace a přirovnávám podobnosti k historickým filmovým trikům. Ve druhé části rozebírám využití v tuzemských televizních stanicích. Následně analyzuji kamerový řetězec za použití technologie …viacAbstract:
With this bachelor's thesis, I want to explain the basic principles for the use of virtual systems for augmented reality in television production from the point of view of a cameraman. In the first part of the thesis, I describe the theoretical principles of virtualization and compare the similarities to historical film tricks. In the second part, I analyze the use in domestic television stations. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vávra, Pavel. Virtuální systémy v televizní produkci z pohledu kameramana. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Photography
Práce na příbuzné téma
-
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Unreal Engine a integrace do existujících pracovních postupů
Šimon Honal -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT