Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu – Ing. et Bc. Eliška VILDOVÁ
Ing. et Bc. Eliška VILDOVÁ
Doctoral thesis
Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu
Customer Satisfaction A Precondition for the Effective Management of a Tourism Business
Abstract:
Disertační práce "Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu" je zaměřena na prezentaci ověření vlivu spokojenosti zákazníka na fungování podniku v praxi lázeňské organizace. Cílem této disertační práce je navrhnout model výpočtu spokojenosti, resp. loajality zákazníka tak, aby bylo možné jej aplikovat v praxi na podnik cestovního ruchu, resp. lázeňský hotel. V první …moreAbstract:
The dissertation entitled "Customer Satisfaction A Precondition for the Effective Management of a Tourism Business" focuses on verifying the effect of customer satisfaction on the functioning of a business in the context of a spa organization. The objective of the dissertation is to propose a model for calculating customer satisfaction or loyalty that could be applied in practice in a tourism business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VILDOVÁ, Eliška. \textit{Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/75e1ff/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VILDOVÁ, Eliška. Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchu. Plzeň, 2014. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Udržitelný cestovní ruch Kroměříže v kontextu kulturního dědictví
Kristýna Klimková -
Cestovní ruch v NP Podyjí
Eva Holcnerová -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Medicínský cestovní ruch
Petra Korf Dickerson -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Lucie DVOŘÁKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Spokojenost návštěvníků v destinaci cestovního ruchu
Ekaterina Tsvetkova -
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třeboňsko
Klára LIŠKOVÁ