Sociální síť instagram jako komunikační nástroj – Bc. Petr Kameníček
Bc. Petr Kameníček
Bakalářská práce
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Social network Instagram as a tool for communication
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační nástroje na sociální síti Instagram. Instagram se řadí po boku Facebooku a Twitteru mezi nejpopulárnější sociální sítě na internetu. Instagram vznikl v roce 2010 jako mobilní aplikace pro sdílení fotek a videí. V roce 2015 vznikla služba Instagram Ads a právě touto službou se tato práce nejvíce zabývá. Jakým způsobem funguje reklama na Instagramu v porovnání …víceAbstract:
This thesis focuses on communication tools on social network Instagram. Instagram is like Facebook and Twitter one of the most popular social network on the Internet. Instagram launched in 2010 as mobile application for sharing photos and videos. In the year 2015 was made new service Instagram Ads and this thesis deals with this topic. How advertisement on Instagram works compared to other social network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xiqap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako komunikační nástroj
Lukáš Seiler -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová -
Blog jako moderní komunikační nástroj sociálních sítí
Anastasiia Nikitina -
Sociální sítě, jako komunikační marketingový nástroj pro e-shop
Pavel Dvořák -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Internet jako interaktivní komunikační nástroj
Zdenka Učňová -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská