Martin Kubíček

Bachelor's thesis

Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií

Textbook evaluation: reading comprehension in English for learners with dyslexia
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyse the approved textbook by MŠMT named Project Explore Starter, to assess its effectiveness in teaching reading comprehension and specifically evaluate the efficacy of its reading comprehension chapters for students with dyslexia. Additionally, it seeks to investigate the methods employed in teaching reading comprehension to students with dyslexia and provide the of …more
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat schválenou učebnici Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy pojmenovanou Projekt Explore Starter a posoudit její účinnost při výuce čtenářského porozumění a konkrétně hodnotit účinnost jejích kapitol věnovaných čtenářskému porozumění pro studenty s dyslexií. Kromě toho se snaží zkoumat metody výuky čtenářského porozumění u studentů s dyslexií a …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kubíček, Martin. Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
English Language / English for Education