Martin Kubíček

Bakalářská práce

Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií

Textbook evaluation: reading comprehension in English for learners with dyslexia
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyse the approved textbook by MŠMT named Project Explore Starter, to assess its effectiveness in teaching reading comprehension and specifically evaluate the efficacy of its reading comprehension chapters for students with dyslexia. Additionally, it seeks to investigate the methods employed in teaching reading comprehension to students with dyslexia and provide the of …více
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat schválenou učebnici Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy pojmenovanou Projekt Explore Starter a posoudit její účinnost při výuce čtenářského porozumění a konkrétně hodnotit účinnost jejích kapitol věnovaných čtenářskému porozumění pro studenty s dyslexií. Kromě toho se snaží zkoumat metody výuky čtenářského porozumění u studentů s dyslexií a …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kubíček, Martin. Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání