Marketingová komunikace Grape Festivalu – Marek Smyčka
Marek Smyčka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Grape Festivalu
Marketing Communication of Chosen Festival
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Grape Festivalu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů jako: marketingový mix, nástroje komunikační strategie, strategický marketing nebo sponzoring. V praktické části je popsána historie značky, její vývoj a současná situace, konkurence značky a její komunikační mix. V praktické části je také zanalyzován marketingový výzkum …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Grape Festival. The theoretical part of the thesis is aimed at defining basic concepts such as marketing mix, tools of communication strategy, strategic marketing, and sponsorship. The practical part describes the brand's history, its development and current situation, brand competition, and its communication mix. In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smyčka, Marek. Marketingová komunikace Grape Festivalu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování
Denis Prošek -
Marketingová a dramaturgická analýza festivalu Bažant Pohoda
Lucia Legerská -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix na sociálních sítích
Radek Lunda -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová