Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka – Bc. Soňa Krejcárková
Bc. Soňa Krejcárková
Master's thesis
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Marketing activities of retailers and their impact on customer buying behavior
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami retailových řetězců Tesca a Lidlu. Zkoumá, jak ovlivňují své zákazníky při nákupu. Teoretická východiska definují základní pojmy vztahující se k nákupnímu chování zákazníka, marketingu, obchodu a marketingových komunikací. Zaměřuje se na ovlivňování nákupního chování zákazníků retailových řetězců a vlivů na ně působících. Aplikační část zkoumá, jakými …viacAbstract:
The thesis deals with the marketing activities of retail chains Tesco and Lidl. It examines how they influence their customers during the shopping. Theoretical bases define basic terms related to customer's shopping behavior, marketing, commerce and marketing communications. It focuses on influencing of customers shopping behavior of retail chains and the influences which affect the customers. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nliw6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.
Tomáš Mráz