Rozvoj komunikačních a sociálních dovedností jedinců s poruchami autistického spektra – Bc. Pavlína Jaroňová
Bc. Pavlína Jaroňová
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních a sociálních dovedností jedinců s poruchami autistického spektra
Development of communication and social skills of individuals with autism spectrum disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačních a sociálních dovedností u jedinců s poruchami autistického spektra s využitím alternativních a augmentativních systémů a speciálně-pedagogických přístupů. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku autismu, klasifikaci poruch autistického spektra, triádu postižení a na problémové chování jedinců s PAS, dále popisuje narušenou komunikační …víceAbstract:
This thesis deal with the development of communication and social skills in individuals with autism spectrum disorders using alternative and augmentative systems and specialized pedagogical approaches. The theoretical part focuses on the basic characteristics of autism, classification of autistic spectrum disorders, triad disability and challenging behavior of individuals with ASD, and describes communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tov4k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s narušenou komunikační schopností
Kamila Benešová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s narušenou komunikační schopností v Moravskoslezském kraji
Alžběta OKRAJKOVÁ -
Využití prostředků alternativní a augmentativní komunikace u žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni ZŠ
Martina MÁLKOVÁ -
Komunikace u žáků s více vadami v základní škole speciální
Petra Fajtová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová