Bc. Lenka Mieresová

Diplomová práce

Marketingová komunikace časopisu Receptář na internetu

Marketing communication of the Receptar magazine on The Internet
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je případovou studií, která zachycuje rozvoj webových stránek časopisu Receptář a zkoumá vliv na tištěné medium. Cíle mé práce hledají odpovědi, které mohou pomoci vydavatelským domům s budováním komunikace na internetu a v oblasti získávání nového auditoria tištěného média prostřednictvím internetu. Uvedená data mi umožnila vyvodit jasný závěr, že vybudování kvalitního …více
Abstract:
This thesis is a case study that shows the development of web pages of the magazine Receptář and seeks to examine the impact of the printed medium. The aim of my work is looking for answers that may help publishing houses with building communication on the Internet and acquisition of new auditorium for printed media via the Internet. The mentioned data enabled me to draw a clear conclusion that the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace