Marketingová komunikace časopisu Receptář na internetu – Bc. Lenka Mieresová
Bc. Lenka Mieresová
Master's thesis
Marketingová komunikace časopisu Receptář na internetu
Marketing communication of the Receptar magazine on The Internet
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je případovou studií, která zachycuje rozvoj webových stránek časopisu Receptář a zkoumá vliv na tištěné medium. Cíle mé práce hledají odpovědi, které mohou pomoci vydavatelským domům s budováním komunikace na internetu a v oblasti získávání nového auditoria tištěného média prostřednictvím internetu. Uvedená data mi umožnila vyvodit jasný závěr, že vybudování kvalitního …moreAbstract:
This thesis is a case study that shows the development of web pages of the magazine Receptář and seeks to examine the impact of the printed medium. The aim of my work is looking for answers that may help publishing houses with building communication on the Internet and acquisition of new auditorium for printed media via the Internet. The mentioned data enabled me to draw a clear conclusion that the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kxb7h/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tisk objektů určených pro osvojení základů tvorby 3D modelování
Ondřej BOLVÁRI -
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
SEO Integration into Xperience By Kentico
Michal Adler -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Spezifika der Übersetzung von suchmaschinenoptimierten Texten: Eine translatologische Analyse am Beispiel der SEO-Texten aus dem E-shop About You
Kristýna Lakomá