Ing. Jan Tománek
Bakalářská práce
Marketingový plán podniku
Marketing plan business
Anotace:
Tato práce vysvětluje a ukazuje fungování marketingu jak v teorii, tak i praxi. Cílem práce je zpracovat marketingový plán pro firmu, která nově vstupuje na český trh s novým produktem.Abstract:
This paper explains and shows how the marketing work in theory and real life. The point of this is make a marketing plan for a company that enter czech market with a new product.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bq5r7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Julie Tužová
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová