Vývoj umělé inteligence v interaktivních médiích – Bc. David Vejvoda
Bc. David Vejvoda
Diplomová práce
Vývoj umělé inteligence v interaktivních médiích
Development of artificial intelligence in interactive media
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na vývoj umělé inteligence ve videohrách. To zahrnuje historický vývoj napříč několika dekádami od prvních her s umělou inteligencí na bázi instrukcí až po hry využívající neuronové sítě. Dále se práce zabývá několika metodami pro řešení umělé inteligence ve hrách. V dalších částech jsou předmětem práce herní enginy, kde jsou rozebírány jednotlivé části enginu a následně …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the development of artificial intelligence in video games. This includes historical developments over several decades from the first artificial intelligence based on instruction logic to neural network. Furthermore, the work deals with several methods for solving artificial intelligence in games. In the following parts, the subject of the work are game engines, where the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vejvoda, David. Vývoj umělé inteligence v interaktivních médiích. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Umělá inteligence pro OpenTTD
Lukáš Dihel -
Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry
Kamil SLÁMA -
Umělá inteligence a počítačový červ
Ondřej Poštulka -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Michal Horák -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč
Název
Vložil
Vloženo
Práva