Kübra Hatice Aksu

Diplomová práce

Investigations of the crack origin in the parts of railway turnouts

Investigations of the crack origin in the parts of railway turnouts
Anotace:
Předložená diplomová práce je věnována zkoumání příčin vzniku trhlin v částech výhybek železniční trati. Teoretická část se zaměřuje na popis ocelí, které jsou pro jednotlivé díly používány, přičemž jsou podrobně rozebrány materiály pro výrobu srdcovek, jednak vysokouhlíkové austenitické oceli na bázi manganu, jednak nízkolegované otěruvzdorné oceli. Poslední kapitola teoretické části popisuje nejdůležitější …více
Abstract:
This diploma thesis deals with origin of hydrogen provoked cracks in the part of railway turnouts. The theoretical part is focused on the description of railway turnouts and examples were given about steel types commonly used in this engineering part . Furthermore, more information is provided about manganese steels and low alloy wear resistance steels in the following chapters. Also, their chemical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
  • Vedoucí: Jaroslav Sojka
  • Oponent: Petra Váňová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava