Bc. Hana KUNDRÁTOVÁ

Bakalářská práce

Reklama v umění, umění v reklamě

Advertising in art, art in advertsing
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje vztah reklamy a umění jako dvou klíčových prvků moderní společnosti a kultury. Teoretická část shrnuje vývoj moderního umění a charakterizuje re-klamu, krátce se zabývá osobou Andyho Warhola. Nachází vzájemné vazby mezi uměním a reklamou, které jsou v praktické části aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých reklam a uměleckých děl. Okrajově se věnuje současnému …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the relationship of advertising and art as two key elements of modern society and culture. The theoretical part summarizes the evolution of modern art, defines advertisement and briefly deals with the person of Andy Warhol. It finds links between art and advertising, which are applied in practical part through analysis of indivi-dual advertisements and works of art. Marginally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10518

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUNDRÁTOVÁ, Hana. Reklama v umění, umění v reklamě. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace