Bc. Ondřej David

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Marketing plan proposal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Práce má dvě části a obsahuje situační analýzu, SWOT analýzu, marketingové cíle, marketingový mix, akční opatření, rozpočet a kontrolu. První část je teoretická a popisuje definici marketingu a marketingových analýz. V praktické části jsou tyto informace využity k sestavení marketingového plánu pro službu pojďnajedno.cz
Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is marketing plan proposal. The thesis has two parts that contains situation analysis, marketing target, marketing mix, action arrangements, budget and control. The first part is theoretical and describes definiton of marketing and marketing analyses. In practical part are these informations used to draft marketing plan for pojďnajedno.cz
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management