Bc. Ondřej David
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu
Marketing plan proposal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Práce má dvě části a obsahuje situační analýzu, SWOT analýzu, marketingové cíle, marketingový mix, akční opatření, rozpočet a kontrolu. První část je teoretická a popisuje definici marketingu a marketingových analýz. V praktické části jsou tyto informace využity k sestavení marketingového plánu pro službu pojďnajedno.czAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is marketing plan proposal. The thesis has two parts that contains situation analysis, marketing target, marketing mix, action arrangements, budget and control. The first part is theoretical and describes definiton of marketing and marketing analyses. In practical part are these informations used to draft marketing plan for pojďnajedno.cz
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q7yz8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová