Leoš KASTNER
Bakalářská práce
Hraný post-apokalyptický film
Post-apocalyptic movie
Anotace:
Za dobu strávenou zde na FDULS v Plzni jsem přišel na tu nejlepší cestu pro mé tvůrčí ambice a pro to, jak s daným tématem nejlépe naložit. Téma, které jsem si zvolil, je velmi citlivou a složitou záležitostí, ale právě díky filmovému vyprávění si myslím, že tuto myšlenku dovedu zpracovat co nejlépe. Výstupem bude post-apokalyptický hraný film. Film bude obsahovat audio stopu vypravěče. Pomocí zvoleného …víceAbstract:
The period after the apocalypse, where people almost recovered from the horrors that lasted for decades. A post-apocalyptic town in Central Europe, which will eventually attract all kinds of peoples and ethnicities because of the surrounding situation, where everyone has no choice but to learn to live together. His name is Trash Town.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Morávek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KASTNER, Leoš. Hraný post-apokalyptický film. Plzeň, 2019. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Využití procedurálních přístupů ke generování virtuálních prostředí pro VFX
Jan Trubač -
Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Kateřina Szerudová -
Využiti VFX a CGI při tvorbě postav ve filmovém průmyslu
Alina Ihnatenko -
Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX
Vojtěch Klemperer -
VFX supervizor v českém prostředí
Veronika Bočková -
Optimalizace postupů napojení produkce a postprodukce VFX
Marcel Legindi -
Metodika řízení VFX projektů ve filmové a reklamní postprodukci
Ondřej Poštulka -
Obrazová, triková postprodukce / VFX
Adam LIGOCKI