Strategická analýza okolí firmy BOHEMIA INTERACTIVE, a.s. – Tomáš Matoušů
Tomáš Matoušů
Bachelor's thesis
Strategická analýza okolí firmy BOHEMIA INTERACTIVE, a.s.
Strategic analysis of BOHEMIA INTERACTIVE, a.s.
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je strategická analýza okolí firmy BOHEMIA INTERACTIVE, a.s. Cílem práce je zhodnocení nejdůležitějších faktorů ovlivňující pozici firmy na trhu a navrhnout doporučení pro budou vývoj této společnosti. K identifikaci faktorů makrookolí bude použita metoda PESTEL a 4C, pro mikrookolí pak mapa konkurenčních skupin a Porterův model pěti sil. Práce je rozdělena do dvou částí …moreAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is strategic analysis of environment of company BOHEMIA INTERACTIVE, a.s. The aim of this thesis is to evaluate the most important factors influencing company’s position on market and suggest recommendations for future development of this company. For the identification and evaluation of important factors will be used PESTEL, 4C analysis and Strategic groups, Porter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73906
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: Petr Boukal
- Reader: Aleš Kubíček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73906
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa