Strategická analýza okolí firmy BOHEMIA INTERACTIVE, a.s. – Tomáš Matoušů
Tomáš Matoušů
Bachelor's thesis
Strategická analýza okolí firmy BOHEMIA INTERACTIVE, a.s.
Strategic analysis of BOHEMIA INTERACTIVE, a.s.
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je strategická analýza okolí firmy BOHEMIA INTERACTIVE, a.s. Cílem práce je zhodnocení nejdůležitějších faktorů ovlivňující pozici firmy na trhu a navrhnout doporučení pro budou vývoj této společnosti. K identifikaci faktorů makrookolí bude použita metoda PESTEL a 4C, pro mikrookolí pak mapa konkurenčních skupin a Porterův model pěti sil. Práce je rozdělena do dvou částí …viacAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is strategic analysis of environment of company BOHEMIA INTERACTIVE, a.s. The aim of this thesis is to evaluate the most important factors influencing company’s position on market and suggest recommendations for future development of this company. For the identification and evaluation of important factors will be used PESTEL, 4C analysis and Strategic groups, Porter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73906
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedúci: Petr Boukal
- Oponent: Aleš Kubíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73906
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa