Efektivní využití humoru v televizní reklamě – Bc. Ladislav Kývala
Bc. Ladislav Kývala
Master's thesis
Efektivní využití humoru v televizní reklamě
Effective Use of Humour in Television Advertising
Anotácia:
Diplomová práce je složena ze tří jednotlivých celků. První celek zastupuje teoretická část, jejímž obsahem a cílem je definovat základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a reklamy se zacílením na emocionální apel humoru. Dále je zde objasněno, co je to humor, jaké jsou jeho druhy, percepce příjemce reklamního sdělení s apelem humoru, a etická a právní otázka této problematiky. Závěr teoretické …viacAbstract:
The diploma thesis is composed of three individual units. The first unit is represented by the theoretical part, the content and aim of which is to define the basic concepts of marketing communication and advertising with a focus on the emotional appeal of humour. It also explains what humour is, what types of humour there are, the perception of the recipient of an advertising message with an appeal …viacKľúčové slová
humor reklama vtip emoce kreativita upíří efekt etické aspekty reklamy emocionální apel
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kývala, Ladislav. Efektivní využití humoru v televizní reklamě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Etické aspekty reklamy pro děti
Dagmar Alexandra Bernardová -
Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví
Jiří Valeš -
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Margaréta Midliková -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Právní a etické aspekty reklamy na sociálních sítích
Petra Rožcová -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová