Bc. Jiří Valeš

Diplomová práce

Etické aspekty reklamy z oblasti zdravotnictví

Ethical aspects of advertising in the health sector
Anotace:
Tato práce se zabývá reklamou z oblasti zdravotnictví a jejími etickými aspekty. První část práce je teoretická a stanovuje základní pojmy. Popisuje základy marketingu, marketingového mixu a rozhodovací proces zákazníka. Dále popisuje reklamu, její historii a rozdělení. V závěru teoretické části popisuje právní regulaci a samoregulaci reklamy. V praktické části práce popisuje reklamu na léčivé přípravky …více
Abstract:
This thesis deals with advertising in health care and its ethical aspects. The first part is theoretical and sets up basic terms. Basics of marketing, marketing mix and customer decision process are described in detail. It works with advertising, its history and classification. In the conclusion of the thesis law regulation and self regulation is examined. In the practical part it describes advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze