Analýza pozice convenience stores na českém maloobchodním trhu – Alexandra Hromková
Alexandra Hromková
Diplomová práce
Analýza pozice convenience stores na českém maloobchodním trhu
Analysis of Convenience Stores Position on the Czech Retail Market
Anotace:
Convenience stores je moderní obchodní formát se vyznačuje sice omezenou nabídkou zboží, ale v podstatě nabízí vše od potravin přes alkohol až po hygienické potřeby. Jsou umísťovány na místech s velkou koncentrací osob a v jejich bezprostřední blízkosti se často nenachází jiné konkurenční prodejny. Typickým příkladem jejich alokace mohou být sídliště, čerpací stanice nebo malé prodejny uprostřed vlakového …víceAbstract:
Convenience store is modern retail format characterized by a limited range of goods , but basically offers everything from food to alcohol to health needs. They are placed in places with large concentrations of people and in their immediate vicinity is often not other competing stores . A typical example of the allocation may be gas station or small store in the middle of the train station. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Dagmar Fešárková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HROMKOVÁ, Alexandra. \textit{Analýza pozice convenience stores na českém maloobchodním trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/778un8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Trh maloobchodných nehnuteľností - obchodní centra v České republice
Martina Kvasnová -
Trh maloobchodných nehnuteľností - komparácia Česko a Slovensko
Martina Kvasnová -
Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Marie Caldová -
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Karolína Černohorská -
Trh biopotravin v České republice
Tereza Brožková -
Trh bezlepkových potravin
Tereza Lukůvková -
Vstup produktu na český trh
Radka Leblochová -
Retail market situation in the Czech Republic in comparison with Russia. Differences, innovative approaches
Dmitrii Petrenko