Karolína Černohorská

Diplomová práce

Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh

Bonduelle launch a new product on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na oblast současného brand marketingu, který se v dnešních dnech stále více potýká s přesyceností trhu a s ním narůstající konkurencí. Marketing se tak stává jednou z nejdůležitějších složek managementu, především u FMCG firem, více než kdy dříve. V teoretické části diplomové práce se budu zabývat klíčovými pojmy z oblasti marketingu a podrobně popisovat marketingový a komunikační …více
Abstract:
The thesis is focuse on contemporary brand marketing, which these days is increasingly facing with oversupply and increasing competition. More than ever before, marketing is becoming the most important components of the company management, especially in FMCG companies. In the theoretical part I deal with the key concepts of marketing and describe in detail the marketing and the communication mix of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Kristina Hanousková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52862