The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm – Věra Strejčková
Věra Strejčková
Master's thesis
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Využití marketingového minimalismu v marketingovém managementu firmy
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce Využití marketingového minimalismu v managementu firmy bude zjistit procento úspěšnosti snížení reklamních nákladů na produkt oproti produktu stávajícímu s uplatněním nízkonákladové marketingové komunikace, tj. s využitím marketingového minimalismu. Hlavní cíl práce je soustředěn do části praktické. Zásadním úkolem bude provedení analýzy marketingové strategie stávajícího …moreAbstract:
The main aim of the diploma thesis The use of marketing minimalism in company management will determine the percentage of success of the reduction of the advertising costs of the product compared to the product existing with the application of low cost marketing communication, using marketing minimalism. The main objective of the thesis is concentrated on the practical part. The key task will be to …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71151
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2017
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Monika Harantová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71151
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Kateřina Klátilová -
Marketingová komunikace vybraných organizací
Karel KOHOUT -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Jan Košťál -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Analýza spotřebitelského chování na trhu low cost cestování
Dominika Križanová