The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm – Věra Strejčková
Věra Strejčková
Diplomová práce
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Využití marketingového minimalismu v marketingovém managementu firmy
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce Využití marketingového minimalismu v managementu firmy bude zjistit procento úspěšnosti snížení reklamních nákladů na produkt oproti produktu stávajícímu s uplatněním nízkonákladové marketingové komunikace, tj. s využitím marketingového minimalismu. Hlavní cíl práce je soustředěn do části praktické. Zásadním úkolem bude provedení analýzy marketingové strategie stávajícího …víceAbstract:
The main aim of the diploma thesis The use of marketing minimalism in company management will determine the percentage of success of the reduction of the advertising costs of the product compared to the product existing with the application of low cost marketing communication, using marketing minimalism. The main objective of the thesis is concentrated on the practical part. The key task will be to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71151
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71151
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Kateřina Klátilová -
Marketingová komunikace vybraných organizací
Karel KOHOUT -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková -
Marketingové komunikace letecké společnosti
Jarmila SKOČDOPOLOVÁ -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Jan Košťál -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta