Vladimír Jaroň

Bakalářská práce

Metody umělé inteligence pro hru StarCraft

Methods of Artificial Intelligence for the Game StarCraft
Anotace:
Cílem této práce bylo vytvoření umělé inteligence a její implementace do hry Starcraft:Broodwar. Při vytváření byly použity tyto algoritmy Case-based řízení, Bayesian model.Výsledná umělá inteligence je samostatně schopná se rozhodovat a přizpůsobovat se prostředí, nebo protivníkovi. Výsledek této práce slouží k seznámení různých metod umělé inteligence pro hru StarCraft:Broodwar.
Abstract:
Goal of this bachelor thesis was create Artificial inteligence and implementation itself to game name StarCraft: Broodwar. During creating program has been used these algorithms CaseBased planning, Bayesian model. Final Artificial Inteligence is capable make decisions and adapt to enviroment or oponent. The result of this thesis serves to educate diferent kind of Artificial Intelligence methods for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 8. 2016
  • Vedoucí: Roman Meca
  • Oponent: David Ježek, David Ježek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava