Spotřebitelské chování na trhu s potravinami a nealkoholickými nápoji – Bc. Kateřina Machařová
Bc. Kateřina Machařová
Master's thesis
Spotřebitelské chování na trhu s potravinami a nealkoholickými nápoji
Consumer behaviour on the food and non-alcoholic beverages market
Abstract:
Machařová, Kateřina. Spotřebitelské chování na trhu s potravinami a nealkoholickými nápoji. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním v oblasti potravin a nealkoholických nápojů. Zkoumá faktory a jejich vliv působící na peněžní výdaje českých domácností. Pomocí regresní analýzy znázorňuje vliv …moreAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour focusing on market of food and non-alcoholic beverages. It examines the factors and their impact on the expenditures of Czech households. The result of the regression analysis illustrates the impact of individual factors on different categories of food and non-alcoholic beverages. The main source of data for analysis is the results of the Household Budget …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHAŘOVÁ, Kateřina. \textit{Spotřebitelské chování na trhu s~potravinami a~nealkoholickými nápoji}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/77bqqr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami
Soňa Lavičková -
Analýza zákaznické cesty e-shopu s potravinami na českém trhu za použití BPMN 2.0
Esther Březinová -
Nákupné správanie tehotných žien na trhu s potravinami na Slovensku
Andrea Čuchranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Bezobalový prodej na trhu s potravinami
Klára Latináková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s potravinami
Lucie Zadražilová -
Spotřební chování profesionálních vojáků na trhu s potravinami
David Řezanina