Jitka Červenková
Bakalářská práce
Destinační marketing
Destination marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá studiem marketingové strategie určitého regionu (Olomouckého kraje), která je významnou součástí destinačního marketingu. Destinační marketing je zkoumán především na základě analýzy destinačního managementu Sdružení Střední Morava, marketingových aktivit města Olomouce a Olomouckého kraje, konkrétně projektů Olomouc region Card a Stayovernight. Cílem práce je posoudit přínos …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2015
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: RNDr. Jiří Petera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Olomouc region Card
Šárka BUREŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 77cqtl 77cqtl/4
23. 9. 2015