Jitka Červenková
Bachelor's thesis
Destinační marketing
Destination marketing
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá studiem marketingové strategie určitého regionu (Olomouckého kraje), která je významnou součástí destinačního marketingu. Destinační marketing je zkoumán především na základě analýzy destinačního managementu Sdružení Střední Morava, marketingových aktivit města Olomouce a Olomouckého kraje, konkrétně projektů Olomouc region Card a Stayovernight. Cílem práce je posoudit přínos …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2015
- Vedúci: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: RNDr. Jiří Petera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Olomouc region Card
Šárka BUREŠOVÁ -
Marketingový průzkum zasilatelských firem v Olomouckém kraji
Petr Dvořák
Názov
Vložil
Vložené
Práva