Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál – Bc. Helena Ulrychová
Bc. Helena Ulrychová
Diplomová práce
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Loyalty Programs And Their Communication Potential
Anotace:
Cílem práce je odpovědět na otázky, jaký mají věrnostní programy význam, co přináší konkrétní firmě a jaký je jejich budoucí potenciál, dále pak shrnout aktuální využití dat získaných věrnostním programem a navrhnout možnosti dalšího využití těchto dat. Je popsána historie věrnostních programů, věrnost zákazníka a druhy věrnostních programů včetně pratických příkladů. V praktické části je analyzován …víceAbstract:
The dissertation objectives are to answer the question of the loyalty programs importance, what do the loyalty programs bring to a particular company and what is its future potential. The other objectives are to sum up the actual use of the data and to suggest its further usage possibilities. There has been described the history of loyalty programs, the customer loyalty and the loyalty program forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zsmog/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
Květa Pamánková -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
Květa Pamánková -
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Nikola Burdychová -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
Jana Zemanová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
Posouzení věrnostních programů retailových řetězců s potravinami a formulace návrhů na zlepšení
Mariia Skrypnykova