Analýza trhu s polotovary v podniku TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s. – Monika Šprochová
Monika Šprochová
Diplomová práce
Analýza trhu s polotovary v podniku TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s.
Analysis of Market with Semifinished Products of Company TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s.
Anotace:
Cílem této diplomová práce je analýzu trhu s polotovary se zaměřením na kruhové kontislitky, která je řešena v podmínkách skupiny TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY – MORAVIA STEEL. V úvodní části je stručná charakteristika polotovarů, trhu, marketingových analýz a benchmarkingu. Následuje zpracovaná analýza trhu a konkurence, Porterův model pěti sil, provedený benchmarking, následně vnitřní analýza podniku a nakonec …víceAbstract:
The aim of this thesis is market analysis of semifinished products with the intention of continuous casting round steel blooms. The thesis is solved in the conditions of company TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY – MORAVIA STEEL. There is short charasterictics of semifinished products, market, market analyses and benchmarking at the beginning. The following is elaborated market analysis, analysis of competition, Porter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Martin Mynář
- Oponent: Bohumila Turoňová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPROCHOVÁ, Monika. \textit{Analýza trhu s polotovary v podniku TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY - MORAVIA STEEL, a.s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/77k4em/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Mezinárodní marketingová strategie firmy pro vstup na zahraniční trh
Barbora Holanová -
Mezinárodní trh s cukrem
Tereza Medunová