Barbora Bílková

Bachelor's thesis

Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu

Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu“ je návrh doporučení změn pro konkrétní podnik a to nadnárodní koncern, který mimo jiné působí i v České republice STRABAG SE. Teoretická část definuje jednotlivé přístupy k personálnímu marketingu a všem činnostem, které s ním souvisejí. V praktické části je prostřednictvím zkoumání vnitropodnikových dokumentů …more
Abstract:
The objective of the bachelor thesis “Personal marketing and its impact to corporate culture” is to provide recommendation for changes to a specific company called STRABAG, a multinational corporation based in Czech Republic. The theoretical part of the present thesis defines the different approaches to personal marketing and all the activities related. The practical part is conformed by the examination …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích