Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání – Lenka Kaňová
Lenka Kaňová
Bachelor's thesis
Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání
Integrated approach pre-school mathematical education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the importance of developing pre-mathematic notions. The aim of the thesis is to create a project aimed at development of pre-mathematic notions and integrate these activities with mathematical categories in kindergarten. In the theoretical part is characteristic of the integrated approach of education, characteristics of pre-school education and in the last chapter developed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Lucia Ficová, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaňová, Lenka. Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Předmatematické představy u dětí předškolního věku. Vztah inteligence a předmatematických představ u pětiletých dětí
Petra Pickering -
Předmatematické představy dětí předškolního věku v terénu školního hřiště
Aneta Kovaříková -
Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání
Pavla KLOSOVÁ -
Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání
Pavla KLOSOVÁ -
Předmatematické představy - třídění u předškolních dětí
Vladimíra PALOČKOVÁ -
Předmatematické představy - porovnávání u dětí v mateřské škole
Andrea JABŮRKOVÁ -
Outdoorové aktivity v kombinatorických úlohách pro předškolní vzdělávání
Sandra NAVRÁTILOVÁ -
Představy o čísle a početních výkonech u dětí předškolního věku
Vladislava Švecová