Lenka Kaňová

Bachelor's thesis

Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání

Integrated approach pre-school mathematical education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the importance of developing pre-mathematic notions. The aim of the thesis is to create a project aimed at development of pre-mathematic notions and integrate these activities with mathematical categories in kindergarten. In the theoretical part is characteristic of the integrated approach of education, characteristics of pre-school education and in the last chapter developed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Lucia Ficová, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kaňová, Lenka. Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe