Analýza komunikace a návrh mediálního plánu sportovní instituce – Martina Peckelová
Martina Peckelová
Bakalářská práce
Analýza komunikace a návrh mediálního plánu sportovní instituce
Analysis of communication and sport institutions media plan draft
Anotace:
Centrum tělesné výchovy a sportu je důležitým útvarem působícím pod Vysokou školou ekonomickou v Praze, kde zajišťuje tělesnou výchovu již přes 60 let. Cílem bakalářské práce je porovnat komunikační mix a vizuální stylizaci CTVS s organizacemi podobného charakteru ze ziskové a neziskové sféry. Z analýzy bude vycházet zhodnocení způsobu a efektivity komunikace a image CTVS a inspirace pro změnu celkové …víceAbstract:
Centre for Physical Education and Sport is an important department operating under the University of Economics in Prague, where it has been providing physical education for over 60 years. The aim of this work is to compare the communications mix and visual stylization of CTVS with organizations with similar characteristics from profit and non-profit sectors. The analysis will be based on an evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Pavla KŘÍŽKOVÁ -
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Andrea Proschekova -
Corporate identity a corporate image značky PRIM
Barbora Janečková -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková -
Rozbor image vybrané firmy
Samuela Callegariová -
Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta
Nikola Palivcová