Analýza komunikace a návrh mediálního plánu sportovní instituce – Martina Peckelová
Martina Peckelová
Bachelor's thesis
Analýza komunikace a návrh mediálního plánu sportovní instituce
Analysis of communication and sport institutions media plan draft
Abstract:
Centrum tělesné výchovy a sportu je důležitým útvarem působícím pod Vysokou školou ekonomickou v Praze, kde zajišťuje tělesnou výchovu již přes 60 let. Cílem bakalářské práce je porovnat komunikační mix a vizuální stylizaci CTVS s organizacemi podobného charakteru ze ziskové a neziskové sféry. Z analýzy bude vycházet zhodnocení způsobu a efektivity komunikace a image CTVS a inspirace pro změnu celkové …moreAbstract:
Centre for Physical Education and Sport is an important department operating under the University of Economics in Prague, where it has been providing physical education for over 60 years. The aim of this work is to compare the communications mix and visual stylization of CTVS with organizations with similar characteristics from profit and non-profit sectors. The analysis will be based on an evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41840
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Libor Krsek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Pavla KŘÍŽKOVÁ -
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Andrea Proschekova -
Budování Corporate Image a Corporate Identity
Tomáš Vizingr -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková -
Rozbor image vybrané firmy
Samuela Callegariová -
Nástroje utváření pozitivní image společnosti Česká pošta
Nikola Palivcová